Sunday, July 24, 2011

win-win

فقط کسی که خانه اش را آجر به آجر ساخته
می‎تواند در چشم به هم زدنی هم خرابش کند.
ما اکثرا آجر به آجر خانه‎مان را خراب می‎کنیم،
هم خودمان کمتر دردمان می‎آید،
هم خانه‎مان .

No comments:

Post a Comment