Tuesday, July 26, 2011

3

آدم ها را که میکشیم حالی‎مان نمیشود
سال ها بعد از اینکه کشتیم،
وقتی تازه به زمین افتادند
حتی برایشان شاید گریه هم بکنیم.

No comments:

Post a Comment