Friday, December 31, 2010

seconds

شانس دوباره نمی‌خواهم.
خودم را خوب می‌شناسم.
بقیه را هم. 
۱۰۰۰ بار دیگر هم که فرصت دوباره بگیریم،
همینی می‌شود که هست.

No comments:

Post a Comment