Monday, August 8, 2011

mon

از پله هایش که بالا می‎روی باید چراغ راه پله را خودت روشن کنی. من بعد از بیشتر از ۱۰ سال فهمیدم که چراغ راه پله هایش اتوماتیک نیست.
هیچ وقت نبوده.
همیشه کسی بالا بوده که چراغ را می‎زده.

No comments:

Post a Comment