Rambling muses of a girl who lives in two worlds. And belongs to neither.
Monday, August 8, 2011
mon
از پله هایش که بالا میروی باید چراغ راه پله را خودت روشن کنی. من بعد از بیشتر از ۱۰ سال فهمیدم که چراغ راه پله هایش اتوماتیک نیست. هیچ وقت نبوده. همیشه کسی بالا بوده که چراغ را میزده.
No comments:
Post a Comment