Saturday, February 19, 2011

ñ

نمی‌توانی هیچ کس را "مجبور" به انجام کاری کنی
"مجبور" به داشتن حسی.
در ‌‌نهایت به جایی می‌رسی که می‌فهمی هرکس دلیل خودش را دارد 
و فقط می‌توانی امیدوار باشی تا دلیل کسی شوی
و دلیل کسی بمانی.

No comments:

Post a Comment