Thursday, January 20, 2011

لیفت که چه عرض کنم

نه اینکه قبلا کروم نداشتیم،
یا یه بار گوگل ارت رو چک نکرده بودیم و بعد یادمون رفته باشه. 
ولی صفحه ی فارسیشون یه حالی داد تو این بی حالی های پشت هم،
که آدم از اینطور مزخرف حال کردن حالش گرفته میشه. 

No comments:

Post a Comment