Saturday, August 7, 2010

next window

آدم هایی که موی صاف دارید، 
چرا فکر میکنید فقط شمایید که میدانید "تو اگه موهاتو بلند کنی و بهش برسی خیلی قشنگ میشه هاااااا!!"
چرا نمیفهمید خود طرف مو فرفری این را میداند؟
چرا فکر میکنید مهم اید؟
حالا باقی وقت ها به درک، 
چرا وقتی یک نفر در یک شنبه کذایی موهایش را از ته میزند نمیفهمید که نباید هیچی بگویید؟