بار اول داشتم با موبايل حرف می زدم،
بار دوم جلوی انتشارات بودم،
بار سوم روز تولدم بود.
امروز، يه هفته بعد از تولدم وقتی داشتم با موبايل حرف می زدم جلوی انتشارات مچ پام پيچ خورد...
فعلاً که به روی خودم نمی آرم
بار دوم جلوی انتشارات بودم،
بار سوم روز تولدم بود.
امروز، يه هفته بعد از تولدم وقتی داشتم با موبايل حرف می زدم جلوی انتشارات مچ پام پيچ خورد...
فعلاً که به روی خودم نمی آرم
:)) we have to break the curse :D
ReplyDeleteAGAIN?!!!!!1eleven!!1!
ReplyDelete2bareeeeeee????!!!!!!!
ReplyDeletebaba az daste u!
hala ki naghash mikeshe vasat?! :D
I'm fine.
ReplyDeleteshookhi mikoni marzie , na?
ReplyDelete